ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ e-DAPY ΠΑΡΟΧΩΝ |
Πέμπτη, 23 Φεβρουάριος 2017 08:45 |
Αγαπητοί συνάδελφοι, Για την πλήρη λειτουργία όλων των δυνατοτήτων της εφαρμογής, συνιστάται η χρήση του internet explorer 9 ή εναλλακτικά των firefox 6+ και google chrome 12+.Στην περίπτωση υπολογιστών με λειτουργικό windows xp συνίσταται η χρησιμοποίηση των firefox 6+ και google chrome 12+. Αφού επιλέξουμε το browser με τον οποίο θα κάνουμε είσοδο στην εφαρμογή, από την ιστοσελίδα του ΕΟΠΥΥ (www.eopyy.gov.gr) επιλέγουμε ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ^ E-ΔΑΠΥ ^ E- ΔΑΠΥ ΠΑΡΟΧΩΝ και χρησιμοποιώντας τους παλιούς κωδικούς του ΕΔΑΠΥ Αναλωσίμων Σ.Δ., πραγματοποιούμε την είσοδο στην εφαρμογή. Μετά την είσοδο στην εφαρμογή, ακολουθούμε τα παρακάτω βήματα για την καταχώρηση και κατάθεση των προϊόντων που αφορούν στη νέα συλλογική σύμβαση. Βήμα 1ο: Στοιχεία Επικοινωνίας Στην επιλογή «Στοιχεία Επικοινωνίας», ελέγχουμε και συμπληρώνουμε ή αλλάζουμε τα στοιχεία μας και αποθηκεύουμε. Βήμα 2ο: Υποκατάστημα Υποβολής Στην επιλογή «Υποκατάστημα Υποβολής», για το σύλλογο μας πληκτρολογούμε «011 (ΥΠΑΔ -ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ)» και επιλέγουμε το ερωτηματικό για επιβεβαίωση και τέλος αποθηκεύουμε. Βήμα 3ο: Ενέργειες Η είσοδος στην διαχείριση της καταχώρησης των γνωματεύσεων επιτυγχάνεται επιλέγοντας τον σύνδεσμο «Ενέργειες» στο αριστερό μενού.
Πατώντας πάνω στο σύνδεσμο «Δημιουργία Περιόδου Υποβολής» ανοίγει το παράθυρο για το άνοιγμα νέας περιόδου υποβολής. Εδώ μας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξουμε μία ή περισσότερες συμβάσεις παροχής υγειονομικού υλικού (αναλώσιμα Σ.Δ.), σκευασμάτων διαιτητικών τροφίμων κτλ. Εκτός της υποβολής του Ιανουαρίου, όπου θα επιλέξουμε μόνο τους τύπους συμβάσεων για προϊόντα που ήδη έχουμε εκτελέσει, τους επόμενους μήνες καλό είναι να επιλέγουμε όλους τους τύπους συμβάσεων. Επειδή δεν μπορούμε επιλέξουμε ταυτόχρονα όλες τις συμβάσεις, θα πρέπει να επαναλαμβάνουμε τη ίδια διαδικασία για κάθε σύμβαση ξεχωριστά. Δηλαδή π.χ. επιλεγούμε τη σύμβαση του υγειονομικού υλικού, κάνουμε δημιουργία περιόδου υποβολής, συμπληρώνουμε το μήνα υποβολής και επιλέγουμε άνοιγμα. Για να προσθέσουμε δεύτερη σύμβαση θα πρέπει να επαναλάβουμε την παραπάνω διαδικασία.
Επιλέγουμε τον σύνδεσμο νέο και ανοίγει η φόρμα καταχώρησης της γνωμάτευσης. Συμπληρώνουμε τα στοιχεία της φόρμας με την σειρά που αναφέρονται. Ακολουθούμε την παρακάτω διαδικασία συμπλήρωσης ανάλογα με τη σύμβαση. Όσον αφορά:
Προσοχή: Μέχρι σήμερα για τους γιατρούς που δεν είναι πιστοποιημένοι στο ΕΔΑΠΥ (αγροτικούς, άνευ ειδικότητος κτλ) όταν πληκτρολογούμε το ΑΜΚΑ τους, μας δίνει την ένδειξη «ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ». Θα περιμένουμε να διορθωθεί το πεδίο αυτό, ώστε να δοθεί η δυνατότητα και για γνωματεύσεις μέχρι 28/2, να συμπληρώνουμε εμείς το ΑΜΚΑ του συνταγογραφου γιατρού, χωρίς το σύστημα να τον πιστοποιεί. Από 01/03 όπως ανακοίνωσε ο ΕΟΠΥΥ, οι γιατροί που θα συνταγογραφούν αναλώσιμα ΣΔ θα πρέπει να είναι πιστοποιημένοι (Αλήθεια ποιος θα ενημερώσει τους γιατρούς αυτούς). Στα πεδία «Ημερομηνία Έγκρισης» και «Κωδ Αριθ. ΑΜΚΑ Ελεγκτή Ιατρού» η συμπλήρωση τους δεν απαιτείται, γιατί όπως γνωρίζετε για τις γνωματεύσεις αναλωσίμων δεν απαιτείται θεώρηση. Στα πεδία «ΑΜΚΑ Άμεσα» και «ΑΜΚΑ Δικαιούχου» εισάγουμε το αναγραφόμενο ΑΜΚΑ του ασφαλισμένου της γνωμάτευσης και στα δυο (2) πεδία. Στην περίπτωση που ο ΑΜΕΣΑ ασφαλισμένος δεν έχει ασφαλιστική ικανότητα, το σύστημα δεν επιτρέπει την καταχώρηση της γνωμάτευσης. Στα πεδία που αφορούν Ευρωπαίους Πολίτες, αν η γνωμάτευση δεν αφορά αυτούς, τα παρακάμπτουμε. Στην κατηγορία ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΥ» Στο πεδίο «Κατηγορία Υλικού» επιλεγούμε την κατηγορία «Διαβητολογικό Υλικό», Στο πεδίο «Κωδικόc Υλικού» επιλεγούμε ερωτηματικό και μετά αναζήτηση, ανοίγει η λίστα με τα αναλώσιμα ΣΔ και επιλεγούμε το προϊόν της γνωμάτευσης. Στο πεδίο «Barcode» σκανάρουμε το barcode του προϊόντος της γνωμάτευσης. Εισάγουμε την ποσότητα και αυτόματα εμφανίζεται η αξία του προϊόντος, επίσης επιλεγούμε την διάρκεια της θεραπείας που έχει συνταγογραφηθεί και τη συμμετοχή του προϊόντος. Τέλος επιλέγουμε εισαγωγή και εμφανίζεται στην κάτω πλευρά της φόρμας, η κοστολόγηση του προϊόντος που εισαγάγαμε παραπάνω. Για δεύτερο προϊόν που έχει συνταγογραφηθεί, ακολουθείτε η παραπάνω διαδικασία. Προσοχή!! Το σύστημα δεν δέχεται προς το παρόν γνωματεύσεις με διαφορετικό ΦΠΑ θα τις καταχωρήσουμε όταν επιλυθεί το πρόβλημα!!! Αφού ολοκληρώσουμε την συμπλήρωση όλων των απαραίτητων πεδίων, επιλέγουμε αποθήκευση και ΠΡΟΣΟΧΗ εμφανίζονται δυο πεδία «ΟΚ» & «ΕΚΤΥΠΩΣΗ». Επιλεγούμε «Εκτύπωση», εκτυπώνεται η ηλεκτρονική καταχώρηση της συνταγής με τα ποσά, και επιλεγούμε «ΟΚ». Προσοχή!! εάν επιλέξουμε πρώτα «ΟΚ», χάνεται η δυνατότητα εκτύπωσης της ηλεκτρονικής καταχώρησης. Για γνωματεύσεις που ήδη έχουν εκτελεστεί και που οι ασφαλισμένοι έχουν υπογράψει στην γνωμάτευση του ιατρού, απλώς θα επισυνάψουμε κατά την κατάθεση μας και την ηλεκτρονική καταχώρηση της γνωμάτευσης. Προσοχή!! Για τις γνωματεύσεις που θα καταχωρούμε από σήμερα και μετά, ο ασφαλισμένος θα υπογράφει μόνο στην εκτύπωση της ηλεκτρονικής καταχώρησης της γνωμάτευσης στο σχετικό πεδίο, και όχι στη γνωμάτευση του ιατρού. Προς το παρόν για τις γνωματεύσεις των αναλωσίμων ΣΔ τα προβλήματα είναι:
σκαρφιστήρες)
ικανότητα και τώρα που πρέπει να την καταχωρήσουμε ο ασθενής την έχει απολέσει, με αποτέλεσμα να αδυνατούμε να την καταχωρήσουμε.
Ελπίζουμε ότι επιτέλους ο ΕΟΠΥΥ μετά από τόσες παρεμβάσεις και πιέσεις θα επιλύσει τα προβλήματα καταχώρησης των γνωματεύσεων. Διαφορετικά είναι υποχρεωμένος να δώσει νέα παράταση υποβολής χωρίς να επηρεάσει ο χρόνος πληρωμής μας.
Υποχρεωτικά ο γιατρός θα πρέπει να είναι πιστοποιημένος και συνταγογραφούν μόνο διευθυντές κλινικών νοσοκομείων και όχι διευθυντές κέντρων υγείας ή ιδιώτες. Στο πεδίο κατηγορία υλικού επιλέγουμε σκευάσματα ειδικής διατροφής. Σκανάρουμε το barcode και συμπληρώνουμε τα πεδία βάσει της γνωμάτευσης όπως και στα αναλώσιμα ΣΔ. Εκτυπώνουμε και εδώ την καταχώρηση, η οποία υποχρεωτικά πρέπει να υπογραφεί από τον ασφαλισμένο. Προσοχή!! στα προϊόντα αυτά, πέρα από την καθορισμένη τιμή υπάρχει και πλαφόν ποσού γνωμάτευσης.
Για προϊόντα όπως, νεφελοποιητές, κολοστομίες, ουροστομίες, επιθέματα κτλ, απαιτείται κωδικός ΕΚΑΠΤΥ, ενώ για προϊόντα όπως απλοί καθετήρες, μάσκες, σύριγγες, οινόπνευμα για μεσογειακή αναιμία που δεν έχουν barcode, δεν απαιτείται ο αριθμός ΕΚΑΠΤΥ. Για τα επιθέματα ο κωδικός ΕΚΑΠΤΥ πρέπει να αφορά τα επιθέματα αυτά που αποζημιώνονται από τον ΕΟΠΥΥ, (ο ΕΟΠΥΥ δεν αποζημιώνει όλα τα επιθέματα που διατίθενται στην αγορά). Και σε αυτά τα προϊόντα πέρα της καθορισμένης τιμής υπάρχει και πλαφόν ποσού γνωμάτευσης. Για τα οξυγόνα το τιμολόγιο θα είναι Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών και όχι Τιμολόγιο Πώλησης. Ως Ημερομηνία Γνωμάτευσης, θα συμπληρώνουμε την ημερομηνία που ξεκινά το χρονικό διάστημα χορήγησης του οξυγόνου, ενώ ως Ημερομηνία Εκτέλεσης, θα συμπληρώνουμε την ημερομηνία της λήξης της περιόδου του ενός μήνα, εξαιρούνται οι περιπτώσεις της επιστροφής του συμπυκνωτή οξυγόνου, όποτε και συμπληρώνουμε την ημερομηνία της επιστροφής και οι περιπτώσεις θανάτου όπου θα συμπληρώνεται σαν ημερομηνία εκτέλεσης η ημερομηνία θανάτου του ασθενούς. Για κάθε κατηγορία σύμβασης, θα εκδίδουμε ένα (1) τιμολόγιο πώλησης με τα συγκεντρωτικά ποσά ανά ΦΠΑ, σύμφωνα πάντα με το υπόδειγμα που θα εκδίδεται από το E- ΔΑΠΥ, όταν πραγματοποιείται η ολοκλήρωση στο τέλος κάθε περιόδου. Το τιμολόγιο μπορεί να είναι χειρόγραφο ή ηλεκτρονικό. Θα έχουμε θεωρητικά τρία (3) τιμολόγια πώλησης για Έλληνες Ασφαλισμένους και τρία (3) τιμολόγια πώλησης για Ευρωπαίους Πολίτες, και ένα (1) τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών για την οξυγονοθεραπεία. Σε περίπτωση απώλειας των κωδικών πρόσβασης στο E-Δαπυ ή άλλων προβλημάτων θα αποστέλλετε mail στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και θα λαμβάνετε απάντηση από εκεί για το τι πρέπει να κάνετε. Â Â Â Â Â Â Â Â Â Ο Πρόεδρος Φ.Σ.ΘΗΒΑΣ Â Â Â Â Â Â Â Â Σεραφείμ Ζήκας |